Bewegen en nog veel meer

Bewegen kan altijd en overal

De volgende dag

Een reactie plaatsen

P1020996

Pffff. Gelukkig de eerste les is goed gegaan. Het waren niet alleen jonge meiden of jongens die meededen. Eigenlijk heel weinig jonge lui. Ik was bang dat ik verre weg de oudste zou zijn. Helemaal niet dus. Beetje zenuwachtig ging ik op pad. Maar dat was nergens voor nodig want het was een gezellige club mensen waar je makkelijk contact mee maakt. En het hardlopen ging vanavond ook prima. We hebben 3, 4 en 6 minuten achterelkaar hardgelopen. Wel met een paar minuten wandelen ertussen. Waarvoor moet je dan zenuwachtig zijn. En dan de volgende morgen…………. hoe voel je je dan. Ook dat viel mee. Bijna geen spierpijn. Vannacht wel een paar keer wakker geweest omdat er hier of daar een pijntje was. Maar heb wel eens langer wakker gelegen van de spierpijn. Nu moet ik deze week nog wel zelf trainen omdat de zaterdag een lastige dag is om de les te volgen. 4 x 5 min. en 1 x 6 min. met 2 min. wandelrust. En dan mag ik a.s. maandag weer met de club hardlopen.

Ik heb er alweer zin in.

P.s. Kijk en lees ook mee op mijn Facebookpagina zodat je geen verhaal, foto, haiku en hersenspinsel meer mist. Vind ik leuk!!!

Auteur: AnneMarie

Bewegen loopt als een rode draad door mijn leven. Stil zitten is lastig en dus eigenlijk geen optie. Bewegen moet, kan altijd en overal.

Geef een reactie

