Bewegen en nog veel meer

Bewegen kan altijd en overal

Gehaald

Een reactie plaatsen

Ik heb het gehaald. 3 x 5 minuten hardlopen en 1 x 6 minuten. Steeds met 2 minuten wandel(rust) ertussen. Dat was de opdracht. Eén keer heb ik gesmokkeld wat de rust betreft. De rust tussen de 2e en 3e 5 minuten heb ik 3 minuten wandel(rust) gehouden. Het was even op. Ondanks dat ben ik eigenlijk wel heel trots op mezelf. Zoveel en lang heb ik nog nooit gelopen. Nooit gedacht dat je door intensief wandelen ook nog je longcapaciteit kunt verbeteren. Vraag me nu dus wel af of al die mislukte hardloopsessies van eerder het gevolg van een niet al te goede longfunctie/conditie zijn geweest. Oké laat ik nu maar ophouden met jubelen. Tot nu toe gaat het goed. Maar eens even afwachten wat de komende 3 maanden gaan brengen. Vanavond lekker mijn dochter Lotte vertellen hoe het gegaan is. Mijn man Wim was thuis toen ik kletsnat van de regen weer binnenviel. Op naar maandagavond. Dan mogen we weer.

P.s. Kijk en lees ook mee op mijn Facebookpagina zodat je geen verhaal, foto, haiku of hersenspinsel meer mist. Vind ik leuk!!!

Auteur: AnneMarie

Bewegen loopt als een rode draad door mijn leven. Stil zitten is lastig en dus eigenlijk geen optie. Bewegen moet, kan altijd en overal.

Geef een reactie

