Bewegen en nog veel meer

Bewegen kan altijd en overal

Maandagavond training

2 reacties

Zo, die zit er weer op. Ennn het is weer gelukt. 4 minuten, 5 minuten en 6 minuten hard gelopen. Steeds met 2 minuten rust. Rek en strek oefeningen vooraf en achteraf. Ik vind het zo leuk. Waarschijnlijk omdat het nu wel lukt. Hoelang???? dat gaan we nog even afwachten. Gistermiddag ook nog 32 km. met Wim wezen fietsen. Het was fantastisch weer en de zondag hebben we ook bijna de hele dag binnen gezeten. Paar keer in de tuin op en neer gelopen om afval weg te gooien en dat was het. Lekker fietsen dus. Bij de Intratuin koffie gedronken met iets lekkers en weer verder. Goh dat kost daar ook niet veel zeg. Is wel wat anders dan die week in Amsterdam. Daar schrik je soms echt van de prijs van een kop koffie of een biertje. Maar wel erg leuk hoor, Amsterdam

Weer running huiswerk meegekregen voor deze week. Leek me niet zo veel 5 x 3 minuten met 2 minuten rust. Zal wel als voorbereiding voor as zaterdag zijn. Ik ga proberen zaterdag er ook bij te zijn. Ze zeggen dat de zaterdag leuker is dan ‘s-avonds. Dat wil ik natuurlijk ook wel eens meemaken. Erg veel zin in. Ik ga er weer voor.Featured image

P.s. Kijk en lees ook mee op mijn  Facebookpagina zodat je geen verhaal, foto, haiku of hersenspinsel meer mist. Vind ik leuk!!!

Auteur: AnneMarie

Bewegen loopt als een rode draad door mijn leven. Stil zitten is lastig en dus eigenlijk geen optie. Bewegen moet, kan altijd en overal.

2 thoughts on “Maandagavond training

  1. Wat is er a.s. zaterdag?

    Like

Geef een reactie

