Bewegen en nog veel meer

Bewegen kan altijd en overal

Yes, weer gelukt

3 reacties

Gisteravond weer hardlooptraining gehad. En het is weer gelukt. 2 x 7 minuten, 1 x 6 minuten en 1 x 5 minuten hardgelopen. Als ik alleen was geweest had ik het na de eerst 7 minuten al opgegeven. Wat ik dus hoopte is werkelijkheid geworden, in een groep houd je het beter vol. Je wilt niet opgeven want de anderen lopen ook nog. Toch nog maar even volhouden dus. Ongemerkt, nou ja ongemerkt loop je dus toch wat je lopen moet. Ik was trouwens niet de enige hoor die liep te dubben om te stoppen. Er waren meer dames die eventjes, al was het maar heel eventjes gewoon wandelen wilden. Maar we hebben het allemaal volgehouden. De trainer was best trots op ons. Hij had er zelfs nog een schepje bovenop gedaan, nog eventjes doorgaan. De groep liep zo lekker. De schat. En wij, wij waren natuurlijk ook super trots op ons zelf.

Op de terugweg naar de atletiekbaan kwam er een ziekenauto en een politie auto langs jakkeren. Dan loop je wel even te piekeren hoor. Er zal toch niets aan de hand zijn met één van de lopers. Een hartstilstand. Ik ga maar gelijk even van het ergste uit. Een enkel breken, iets minder ernstig kan ook hoor dame.  Vanaf de atletiekbaan starten namelijk diverse groepen met lopers. Een ongeluk kan tenslotte iedereen overkomen en niet alleen anderen maar mij ook. Gelukkig bleek bij aankomst op de baan dat daar niets aan de hand was, het normale heen en weer geloop van sporters.

Over half negen reed ik weer tevreden en moe naar huis. Lekker gedoucht en daarna een grote kop koffie gedronken. Ik heb nog een poosje op de bank gezeten maar dat duurde niet lang meer. Snel naar boven bedtijd. Waarschijnlijk zal ik niet lang wakker liggen.

Vanmorgen zat er een mailtje in de mailbox van de trainer. Onze t-shirtjes met de naam van Start to Run erop er zijn. Ik dacht eigenlijk dat je naam er ook op zou komen. Dat dan weer niet. Even zo goed leuk hoor. Kijken of ik nog even snel naar de stad kan om het op te halen. Wel met het verzoek of we het shirtje aan willen trekken bij de laatste training. De 3 km. loop. Gelukkig duurt het nog 3 volle weken voordat we aan die laatste training toe zijn. Maar dan moeten we wel vlammen. Kan me nog niet voorstellen dat ik het ga halen!!!!!!!!

P1030018 P1030019

P.s. Kijk en lees ook mee op mijn Facebookpagina zodat je geen verhaal, foto, haiku of hersenspinsel meer mist. Vind ik leuk!!!

Auteur: AnneMarie

Bewegen loopt als een rode draad door mijn leven. Stil zitten is lastig en dus eigenlijk geen optie. Bewegen moet, kan altijd en overal.

3 thoughts on “Yes, weer gelukt

  1. Mooie kleur de shirts en goed gedaan!

    Like

  2. lekker rustig opbouwen, dan gaat het echt lukken!

    Like

Geef een reactie

