Bewegen en nog veel meer

Bewegen kan altijd en overal

Sorry het moet even anders

2 reacties

Sorry maar het moet even anders. En wat moet er dan anders. De naam van mijn blog. Ik merk dat ik schrijf voor meer dan alleen 60 plussers. Mijn doel is om te laten zien dat bewegen op allerlei manieren kan en niet alleen in de sportschool of bij een sportclub. Er zijn mensen die bij het woord sportclub of sporten gelijk al op de rem gaan staan omdat ze een hekel aan sporten hebben. En dit zijn zeker niet alleen 60 plussers. Deze mensen zijn in alle leeftijds- categorieën te vinden. Als je jonger bent en je ziet de titel 60plusenbewegen dan klik je gelijk verder. Jammer want de groep die ik wil bereiken is veel groter. De nieuwe naam wordt nu “Bewegen en nog veel meer”. Het thema blijft hetzelfde.  Vandaar. Sorry maar het moet even anders.

Featured image

Ga ik gelijk even op zoek naar een nieuwe foto voor mijn website. Maar ik plaatst er niet één waarbij gelijk duidelijk is wie ik ben. Ik houd graag het verrassing element erin. Ook omdat ik nogal eens over mensen schrijf en de waarheid als het nodig is verander of mooier maak dan in werkelijkheid. Het gaat mij dus echt om het bewegen dat ik in verhaalvorm vertel. Het gaat over dat wat ik zelf doe aan bewegen wat ik in mijn omgeving zie of meemaak. Als je iemand herkent maar misschien toch ook weer niet dan is mijn verhaal goed.

Hopelijk nemen jullie het me niet kwalijk, de naam switch. Aan mij zal het verder niet liggen. Ik ga met hetzelfde enthousiasme door met schrijven.

Keep on mooving.

Groetjes van jullie vriendin AnneMarie.
Featured image

Auteur: AnneMarie

Sporten en bewegen loopt als een rode draad door mijn leven. Stil zitten is lastig, maar hoe pas je dat in naast de taken die je door te leven hebt gekregen.

2 thoughts on “Sorry het moet even anders

  1. Soms kom je tot andere inzichten en ga je dingen anders doen, daar is niks mis mee! Veel succes!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

