Bewegen en nog veel meer

Bewegen kan altijd en overal

Wandeltocht Baarn,14 november 2015

2 reacties

Sinds begin dit jaar maken mijn wandelvriendin Jocelyn en ik de agenda van onze wandelclub. Deze wandelagenda wordt ieder jaar door 2 vrijwilligers samen gesteld. Mijn vriendin Jocelyn doet dit al een aantal jaren en begin dit jaar heb ik het stokje overgenomen een ander clublid. We maken een mooie agenda voor onze wandelclub. Van september tot en met december maken we tochten niet langer dan 20 km. Vanaf januari beginnen we met het voorbereiden voor de 4-daagse. De tochten worden dan steeds langer tot aan de 4-daagse. Dan hopen we voldoende kilometers in de benen te hebben om die 4-daagse te kunnen volbrengen. Er worden nog veel meer tochten georganiseerd maar die stellen wij niet samen.

Eind augustus zijn we er weer voor gaan zitten om er een mooie agenda van te maken. Gelukkig heeft Jocelyn veel ervaring. Want ik bent veel te enthousiast. Als ik ergens een mooie tocht zie stuur ik onze leden rustig het hele land door. Dat kan wel eens een keer maar niet iedere week. Bij het samenstellen deze keer hadden we een zaterdag dat er eigenlijk nergens in de buurt een tocht was. Jocelyn wilde de maanden ervoor al een tocht bij haar in de buurt organiseren maar dat was er nog steeds niet van gekomen en mij leek het erg leuk om zelf eens één te organiseren. Zo kwamen we op het idee om zelf een tocht op die bewuste zaterdag te gaan doen.

Volgende week zaterdag, 14 november gaan we onze tocht rondom Baarn doen.                         We vertrekken om 9.00 uur vanaf Eethuys – café “De Generaal”, Lt. Gen. v. Heutszlaan, 3743 JL te Baarn.  “De Generaal” was het voormalig station van Baarn. Een mooi vertrekpunt dachten wij. Om 9.00 uur is “de Generaal” nog gesloten. Maar na afloop kun je er vast wel terecht voor een kopje koffie. De wandeling zal o.a. langs Kasteel Groeneveld, Paleis Soestdijk en de Pekingtuin gaan. Tijdens de rust wordt er voor koffie en iets lekkers gezorgd. Waarna we weer verder zullen wandelen en de karakteristieke huizen van Baarn kunnen bewonderen. De tocht gaat langs meerdere bezienswaardigheden maar die verklap ik niet allemaal. Wandel mee en geniet van de omgeving en al het moois in en rondom Baarn.

Daarom nodigen we de leden van St. Schuiteman Accountants Wandelactiviteiten  graag uit om met ons mee te wandelen. Zijn er familie vrienden en kennissen die ook graag mee willen, neem ze gerust mee. We willen wel graag weten hoeveel er komen. Via onze website kun je het aantal personen opgeven die je van plan bent mee te brengen.

Zijn er lezers(ressen) die ook graag mee willen wandelen. Ook dat kan. Stuur mij dan even een pbtje op mijn Facebookpagina zodat we weten hoeveel mensen er ongeveer mee gaan. Het zou jammer zijn als we niet genoeg koffie hebben bij de rust.

Zet dus in jullie agenda, 14 november wandeltocht in Baarn. 18,5 km. wandelfeest.

P.s. Kijk en lees ook mee op mijn Facebookpagina zodat je geen verhaal, foto, haiku of hersenspinsel meer mist. Vind ik leuk!!!

 Featured image
Auteur: AnneMarie

Sporten en bewegen loopt als een rode draad door mijn leven. Stil zitten is lastig, maar hoe pas je dat in naast de taken die je door te leven hebt gekregen.

2 thoughts on “Wandeltocht Baarn,14 november 2015

  1. Ja wandelen is heel leuk. Heb vaak tochten van de NS gelopen maar heb helaas wat last van mijn knie momenteel. Ben pas weer begonnen 3/4 te lopen dat ging goed. Hoop dat het weer terug komt. Maar fietsen is ook heerlijk en dat kan ik gelukkig wel.

    Like

Geef een reactie

