Bewegen en nog veel meer

Bewegen kan altijd en overal

Haiku zaterdag *2*

6 reacties

Haiku is een Japans natuurgedicht, geschreven in 3 regels. Ook wel een onafgemaakt gedicht genoemd. Je voelt het met je hart, niet met je hoofd.

Een idee van Marion Driessen

Samen in de zon 

Drinkend, elkaar vergetend

de dag verder – alleen

P1050456

Ps. Kijk en lees mee op mijn Facebookpagina en Blog zodat je geen verhaal, foto of hersenspinsel meer hoeft te missen. Vind ik leuk!!!

 

Auteur: AnneMarie

Sporten en bewegen loopt als een rode draad door mijn leven. Stil zitten is lastig, maar hoe pas je dat in naast de taken die je door te leven hebt gekregen.

6 thoughts on “Haiku zaterdag *2*

  1. Pingback: Haiku Zaterdag | Doldriest

  2. Zonder deze foto zou de haiku heel anders geïnterpreteerd worden. Mooi!

    Liked by 1 persoon

  3. wat ik heel graag doe: de haiku lezen zonder beeld en dan de haiku lezen mét het beeld; twee totaal verschillende verhalen (twee voor de prijs van één!) ontstaan er dan, zeker bij deze. Mooi!

    Liked by 1 persoon

  4. ik sluit me bij mijn voorgangers aan, niet dat ik het erg vind maar ze maaiden mij al het gras voor de voeten weg 😉

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

