Bewegen en nog veel meer

Bewegen kan altijd en overal

Huilen in Maastricht

5 reacties

Acht april, de loting voor de 4-daagse en wij zitten in Maastricht. Lotte en ik hadden dit weekend gekozen om een paar dagen in Maastricht te vertoeven. Goede planning zou je denken. Dan ben je ook niet de hele dag met de loting bezig. Dat lukte bijzonder goed tot dat!!!! Druk met reizen en je weg vinden in Maastricht zorgt er wel voor dat je je dagelijkse beslommeringen vergeet.

P1050541Nadat we wat gewinkeld hadden waren we wel weer toe aan een kop koffie. Ineens wist Lotte zich te herinneren dat het bijna 4 uur was en de uitslag van de 4-daagse er snel zou kunnen zijn. Dat had ze beter niet kunnen zeggen. Als een puber kon ik mijn ogen niet meer van mijn mobieltje afhouden. Onder begeleiding van Lotte belandden we in een eetcafeetje waar het eerste bericht van een wandelmaatje binnen kwam dat ze ingeloot was.

Stik nerveus werd ik ervan. Ze had het op Mijn vierdaagse gecheckt zodat ze niet meer de mail van de 4-daagse af hoefde te wachten. Kun jij dat ook niet Mam? Heb je niet ergens je wachtwoord staan? Euhhh, ja ik denk dat ik het in Evernote heb staan en dat heb ik ook op mijn mobiel. Heb je niet een mail waar je je registratienummer in hebt staan? Euhhh, ja ik bewaar alles, zal ik vast wel ergens in een mapje hebben zitten. Wij in de weer met servetjes om wachtwoorden en registratienummers te noteren. Mijn vierdaagse gegoogeld en aan de slag met de gevonden gegevens. Natuurlijk vul je de alles dan weer verkeerd in en krijg je een melding dat of het wachtwoord of het registratienummer niet goed in gevuld is.

Eindelijk lukte het om in Mijn Vierdaagse te komen en dan ontstaat gelijk het volgende probleem, het is niet te lezen. Het scherm van je mobiel is lekker klein dus wat staat daar nou??? Wat staat daar nou??? Het eerste wat ik zag was, ‘Klik hier om uw inschrijving te bevestigen’!!!!!! Ik zie alleen dat ik betalen moet Lotte, waar staat het nou dat ik ingeloot ben. Ik zie alleen dat ik betalen moet. (Als ik zo zit te schrijven voel ik de stress weer boven komen). Lotte grijpt me mijn mobieltje uit de handen en gaat zitten lezen. Je bent ingeloot Mam, je bent in geloot. OOoohhh echt, echt waar??? En toen kwamen de waterlanders. Tjonge jonge, waarom moet je daarvoor grienen, geen idee!!!!!  Ik ga Pap bellen riep ze en ik maar naar adem happen. Ik ben ingeloot, ik ben ingeloot. Nogal luidruchtig is Wim ingelicht en zijn er een aantal WhatsAppjes verzonden.

Tegenover ons zaten een paar dames te kijken wat of er nu aan de hand was aan ons tafeltje. Ze hadden wel in de gaten dat er niet slecht nieuws doorgekomen was maar wat er dan wel was begrepen ze ook niet. In de ban van het nieuws en een planning die nu helemaal omgegooid zal moeten worden hebben we het maar zo gelaten. Wat we wel gedaan hebben is een borrel besteld met een lekker hapje. Nu kan het nog. Straks moet ik trainen en gezond gaan leven. Nu nog even de bloemetjes buiten zetten.

DSC_3316

Een klein half uurtje later belde de coördinator van Wandelclub Schuiteman Accountants waar ik bij wandel mij om te bevestigen dat ik ingeloot was. Alle wandelaars van de club die moesten loten zijn in geloot. Dat is wel heel bijzonder en heel veel geluk hebben. Heel erg fijn kan ik wel zeggen. Dan kan de hele club weer richting Nijmegen. Niemand uitgeloot, gezellig weer met z’n allen op pad.

P.s. Kijk en lees je ook mee op mijn Facebookpagina zodat je geen foto, verhaal haiku of hersenspinsel meer mist. Vind ik leuk!!!

 

Auteur: AnneMarie

Bewegen loopt als een rode draad door mijn leven. Stil zitten is lastig en dus eigenlijk geen optie. Bewegen moet, kan altijd en overal.

5 thoughts on “Huilen in Maastricht

  1. Ik wilde eigenlijk typen dat ik ook zou huilen als ik dat eind moest lopen maar dat komt zo onaardig over. Want je dus enorm respect voor mensen die het aandurven!

    Liked by 1 persoon

  2. Pingback: Geen trainings verslagen ‘Marikeloop’ | Bewegen en nog veel meer

  3. Wat een mooie blog !!! Fijn om lezen … !! (Probleem bij mij: de link naar de Facebook-pagina in je “PS”-einde werkte niet, geeft hier een error. Dat kan aan mij liggen, hoor).

    Like

Geef een reactie

