Bewegen en nog veel meer

Bewegen kan altijd en overal

Haiku zaterdag *4*

9 reacties

Haiku is een Japans natuurgedicht, geschreven in 3 regels. Ook wel onafgemaakt gedicht genoemd. Je voelt het met je hart niet met je hoofd.

Een idee van Marion Driessen

Binnen is het veilig

De pollen zijn aan het dollen

Nog een paar maanden

P1050426

P.s. Kijk en lees ook mee op mijn Facebookpagina zodat je geen blog, foto, haiku of hersenspinsel mist. Vind ik leuk!!!

Auteur: AnneMarie

Bewegen loopt als een rode draad door mijn leven. Stil zitten is lastig en dus eigenlijk geen optie. Bewegen moet, kan altijd en overal.

9 thoughts on “Haiku zaterdag *4*

  1. die is goed zeg, en zo waar ook weet k helaas zelf.

    Liked by 1 persoon

  2. Soms moet ik er zo’n moeite voor doen. Deze floepte er zo maar uit.

    Like

  3. En aan zee is het zoveel fijner, daar dollen de pollen in de golven. Verfrissende combinatie! Veel sterkte, AnneMarie. 🙂

    Liked by 1 persoon

  4. Pingback: Haiku Zaterdag | Doldriest

  5. Leuke haiku! Helaas ook veel last van… Nu ja, ik woon aan zee, maar heb toch ook bomen en grassen in de tuin en dus ook die vervelende pollen…

    Liked by 1 persoon

  6. Je zal maar last van die pollen hebben. Lijkt me heel erg om daarvoor binnen te moeten blijven.
    Erg leuke, speelse Haiku. Ik dacht alleen dat een haiku een 5, 7, 5 lettergrepenschema kent.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

