Bewegen en nog veel meer

Bewegen kan altijd en overal

Zwijmelen op Zaterdag, mijn eerste.

33 reacties

Er wordt door diverse bloggers muziek gedeeld met als titel ‘Zwijmelen op Zaterdag’. Een beetje kampent met een dip door het regenachtige weer kwam ik een zwervend op YouTube een leuk filmpje met muziek tegen. Als een donderslag bij heldere hemel was mijn dip over, zo’n leuk stukje vond ik het. Dat ga ik op mijn blog zetten. Er zijn vast meer mensen die het leuk vinden.

Helaas ik kan het niet delen zoals de Zwijmel op Zaterdag bloggers. Moet ik een ander WordPress abonnement voor hebben. Nu loop ik steeds vakter tegen tekortkomingen aan wat mijn blog betreft dus daar moet eens goed over nagedacht worden. Helaas heb ik geen ICT ervaring om er zelf mee aan de slag te kunnen waardoor het waarschijnlijk veel geld gaat kosten. Dat wordt me te gek en heb ik natuurlijk niet zoveel zin in. Als iemand een oplossing weet voor dit probleem laat mij het even weten. Het mag best wat kosten maar geen duizend Euro.

Om terug te komen op mijn stukje muziek. Ik wil jullie het toch graag laten zien en horen. Voor velen is het misschien te Heavy Matelachtig maar er zijn een aantal volgens waarvan ik zeker weet dat ze het kunnen waarderen. De link die geopend moet worden leid naar YouTube waar vervolgens op play gedrukt moet worden. Neem even de moeite om een klein stukje te kijken en te luisteren, het valt wel mee.

P.s. Kijk en lees ook mee op de Facebookpagina Bewegen en nog veel meer zodat je geen blog, foto, haiku of hersenspinsel meer mist. Vind ik leuk!!!

Pp.s. Meer zwijmels vind je bij Marja

Auteur: AnneMarie

Bewegen loopt als een rode draad door mijn leven. Stil zitten is lastig en dus eigenlijk geen optie. Bewegen moet, kan altijd en overal.

33 thoughts on “Zwijmelen op Zaterdag, mijn eerste.

  1. heej lieve dame….. je hebt een gratis blog bij wordpress en muziek plaatsen kan gewoon hoor…. het is een beetje moeilijk dit schriftelijk uit te leggen, bel me maar even als je tijd en zin hebt dan leg ik het je wel uit…..

    Liked by 1 persoon

  2. Zo doe ik het: en dan zou het filmpje zo op je blog moeten verschijnen. Hoewel dit niet meer voor alle filmpjes werkt. Maar dat heeft dan weer niets met WP te maken maar alles met hoe het filmpje op youtube is geplaatst… Succes er mee.. (en dan ga ik nu eens kijken naar de link…)

    Liked by 1 persoon

  3. Hé dat is mooi. Ik ga het morgen uit proberen. Zit nu lekker duf te zijn. Bedankt

    Like

  4. gelukkig is het opgelost. leuk dat je nu filmpjes kan plaatsen. en… zonder kosten.

    Liked by 1 persoon

  5. Haha, ik zie dat je al geholpen bent. Ik heb ook een gratis WP blog en snapte dus niet waarom jij geen YouTube filmpjes kon uploaden.. Opgelost, fijn. Tot zwijmelen dan maar!
    Groetjesss

    Liked by 1 persoon

  6. Welkom in zwijmelland. Je hebt een bijzonder mooi stuk gekozen. Ik heb er met plezier naar geluisterd.

    Liked by 1 persoon

  7. Heerlijk om naar te luisteren met gesloten ogen en rust om je heen.
    Lieve groet, Ria

    Liked by 1 persoon

  8. Prachtig (helaas geen rust om me heen, want buren hebben een tuinfeest).

    Liked by 1 persoon

  9. Welkom! Leuke bijdrage! Ik ben niet direct “klassiekofiel”, maar kan het vaak wel waarderen. Dit filmpje is echt leuk!

    Liked by 1 persoon

  10. Ik kan het filmpje goed bekijken, AnneMarie, en ik vind de historische setting helemaal top ! Leuk dat je meedoet …

    Liked by 1 persoon

  11. Pingback: Terugblik op 2016 | Bewegen en nog veel meer

Geef een reactie

