Bewegen en nog veel meer

Bewegen kan altijd en overal

Drie vrijdagen

3 reacties

Bijna de hele week ben ik al van slag. Niet in de vorm van stress of paniek maar een fijne manier van van slag zijn. Vanaf woensdag denk ik al dat het vrijdag is. Vrijdag, voor iedereen een prima dag. De laatste werkdag vlak voor het weekend, voor anderen al de eerste dag van het weekend. Met het vooruitzicht op de vrijdagavond verdwijnt menig chagrijnige bui. De vrijdagavond  als opmars naar de zaterdag, lekker chillen op de bank, uitgaan met vrienden, shoppen, uit eten gaan, de auto pakken en er op uit gaan. You name it.

Dat gevoel heb ik dus al vanaf woensdag en ik geniet er van. Morgen is het zaterdag, oh nee nog lang niet, morgen is het pas donderdag. Vandaag was het echt vrijdag. Helaas morgen is het wel degelijk zaterdag. Zaterdag een heerlijke dag maar wel de eerste dag van het weekend dat maar 2 dagen lang is. Nee geef mij maar vrijdag de dag waarop alles nog mogelijk is.

Hoe het is gekomen? Misschien door het mooie weer waar we al zolang op hebben gewacht. Het leek of we de zomer in deze éne week moesten proppen. Genieten was verplicht. Nu kon het, volgende week slaat het weer alweer om. Vanavond nog even genieten van de vrijdagavond en dan heb ik er drie vrijdagen op zitten.

Happy weekend

DSC_3453 (1)

P.s. Kijk en lees ook mee op de Facebookpagina Bewegen en nog veel meer. Zo mis je zeker niets. Vind ik leuk!!!

Auteur: AnneMarie

Bewegen loopt als een rode draad door mijn leven. Stil zitten is lastig en dus eigenlijk geen optie. Bewegen moet, kan altijd en overal.

3 thoughts on “Drie vrijdagen

Geef een reactie

