Bewegen en nog veel meer

Bewegen kan altijd en overal

Z.O.Z. De taal van mijn hart

12 reacties

Taal.
De taal
van mijn hart.
luisteren we nog naar
de taal van ons hart?
Luisteren we nog naar ons zelf?
Of laten we ons overschreeuwen door anderen?
Ieder die harder en luider schreeuwt dan wijzelf?
Social media, het nieuws, collega’s, vrienden, familie, onze baas?
Luister jij nog naar je hart, wat je werkelijk wilt?

De taal van mijn hart – Stef Bos en Amanda Strydom

Voor meer zwijmels kijk bij Marja

Auteur: AnneMarie

Bewegen loopt als een rode draad door mijn leven. Stil zitten is lastig en dus eigenlijk geen optie. Bewegen moet, kan altijd en overal.

12 thoughts on “Z.O.Z. De taal van mijn hart

  1. Een prachtig nummer in beide talen. Ja, ik luister nog steeds naar mijn hart.

    Liked by 1 persoon

  2. Vertel een bipolair of misschien wel een lieve Hulk hoe hij uit zijn hart moet leven?
    Probleem is bij mij meer hoe ik met mijn verstand moet leven.
    Gelukkig heb ik cognitieve therapie gehad.

    Liked by 1 persoon

  3. Hulk heeft mij de woorden uit mijn mond genomen…..
    mijn ♥ is altijd leidend maar oh dat verstand, had het maar een uit-knopje.

    Liked by 1 persoon

  4. Mooi duet!
    Ik ben van mening dat het vooral om de balans gaat tussen hart en verstand…

    Liked by 1 persoon

  5. Zeker wel luister ik nog altijd naar mijn hart, ook als mijn verstand het weleens afraadt.

    Liked by 1 persoon

  6. Ik volg altijd mijn hart, maar eigenlijk zou ik meer mijn verstand moeten gebruiken. Maar jezelf veranderen is zo moeilijk. Mooi nummer.

    Liefs Frederique

    Liked by 1 persoon

  7. De taal van het hart
    Klopt het
    dat het tikt
    Of bonkt het
    binnenskamers zo
    ondat de lichaamsruimte
    beperkt is
    Geestig boijft het
    dat gedachten moeiteloos
    verder rijken
    dan het universum
    Zelfs onbekende verten
    weet te bereiken

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

