Bewegen en nog veel meer

Bewegen kan altijd en overal

6WMB koken

13 reacties

Regelmatig geeft Marion Driessen een schrijfopdracht, het 6WMB verhaal. De opdracht is, schrijf een verhaal van slechts 6 woorden met het opgegeven woord. Laat je inspireren door een foto of zoek een foto bij je verhaal. Plaats deze foto vervolgens bij het verhaal.

Koken, mijn lust en mijn leven

dsc_1465

Je kunt bij dit beeld exotische woorden schrijven maar diegene die mij kennen of inmiddels een beetje kennen weten dat dit alles zegt wat er gezegd moet worden.

Auteur: AnneMarie

Bewegen loopt als een rode draad door mijn leven. Stil zitten is lastig en dus eigenlijk geen optie. Bewegen moet, kan altijd en overal.

13 thoughts on “6WMB koken

  1. Een heel smakelijk verhaal.

    Liked by 1 persoon

  2. bon apetit dan maar…… zo grappig, ik vind je zo’n leuk mens al lopen onze hobby’s niet helemaal gelijk op 😉

    Liked by 1 persoon

  3. Pingback: Zeswoordverhaal: Koken – DOLDRIEST

  4. Indonesisch eten, mijn favoriet! Ziet er heerlijk uit, en wat ben ik blij dat je in koken je passie vindt.

    Liked by 1 persoon

  5. Mijn passie is het niet maar een keertje Indonesisch is wel lekker.Mijn passie past meer bij je kopfoto van de waal bij Nijmegen.

    Liked by 1 persoon

  6. Ziet er smakelijk uit, en voor mij bepaald niet alledaags, ook al heb ik een keukenprinses in huis die gevarieerde lekkere maaltijden maakt. Trouwens, ik vind koken ook geen straf, maar verwacht van mij geen culinaire hoogstandjes…

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

