Bewegen en nog veel meer

Bewegen kan altijd en overal

Wandeltrainingen gestart

7 reacties

Vandaag de stoute schoenen weer aangetrokken en ruim twaalf kilometer gewandeld. De trainingen voor de 4-daagse zijn wat mij betreft weer van start gegaan. En dat hebben we gelijk maar even gevierd met een lekkere cappuccino vergezeld met een tosti.

dsc_0321

Gekke gewoonte eigenlijk om het ook gelijk te vieren. Maar dat is ook een beetje de clou, het gaat zeker ook om de gezelligheid van al dat wandelen. Er moet flink getraind worden en dat mag best een beetje beloond worden. Simpel.

De eerste training na de vakantie raakte ik geblesseerd aan mijn knie. Even dacht ik alles wat dit jaar op de planning staat te kunnen schrappen. Maaaar het is gelukt om de blessure te bedwingen. Ik juich nog niet te hard maar het lijkt goed te gaan/komen.

Op een holletje richting de fysiotherapeut vertrokken na die dramatische training,  nieuwe hardloop schoenen gekocht en rust gehouden. De fysio behandelingen lijken goed te werken en de nieuwe schoenen voelen als pantoffeltjes aan. Daarom vandaag de eerste 12 wandel kilometers erop zitten en de knie voelt goed. Ik begin weer moed te krijgen. Nu niet overmoedig worden en rustig aan verder opbouwen.

Vanaf maandag 30 januari t/m 24 februari heb ik de mogelijkheid om in te schrijven. Ik ga rustig verder met m’n training en bekijk tegen de 24e februari of alles nog goed gaat voor ik me inschrijf. Ik ga jullie op de hoogte houden.

 

 

 

 

Auteur: AnneMarie

Bewegen loopt als een rode draad door mijn leven. Stil zitten is lastig en dus eigenlijk geen optie. Bewegen moet, kan altijd en overal.

7 thoughts on “Wandeltrainingen gestart

  1. Rustig opbouwen. Ik hoop dat je je binnenkort in gaat schrijven. Dat je het viert vind ik volkomen logisch. Heerlijk wandelen!

    Liked by 1 persoon

  2. hopelijk blijft je knie goed meewerken en kun jij je inschrijven voor die vier-daagse

    Liked by 1 persoon

  3. Das alleen maar goed nieuws. Vooral blijven vieren.

    Liked by 1 persoon

  4. Inderdaad rustig opbouwen, dan kun je straks met plezier de vierdaagse weer aan, en al het andere natuurlijk wat op je lijstje staat.

    Liked by 1 persoon

  5. Succes met de voorbereidingen. hopelijk gaat je knie niet meer opspelen. En inderdaad iets vieren mag er bijhoren hoor.

    Liked by 1 persoon

  6. Pingback: Wandel en hardloop update | Bewegen en nog veel meer

Geef een reactie

