Gedachten

Gedachten

Vooral ‘s-nachts. Gelukkig niet elke nacht maar zo af en toe pffffffff.

questions-1922477_640

Gedachten
buitelen levensgroot
door mijn hoofd
Ergens diep van binnen
staan ze zich te verdringen
Voor de spelonken, zoekend naar houvast
Door elk bovendrijvend onderwerp wordt ik verrast
Wil graag slapen, begin me op te winden
Adem in, adem uit, probeer de slaap te vinden
Helaas te laat, een enkel uurtje nog, de wekker gaat

10 gedachten over “Gedachten

  1. Ook ik kan het beamen….. echt zo fantastisch NOT!!! Als het hoofd weer eens de regie neemt…. ik ken inmiddels de trucjes sinds vorig jaar maar met regelmaat werken ze nog niet echt hoor.

    Hoe dan ook, ik wens je van ♥-e rust in t koppie of in ieder geval ontspanning want dan rust je toch ietsjes uit …

    Geliked door 1 persoon

    1. Vandaag lekker buiten geweest. Boodschapjes met m’n zus gedaan. Een boek over webdesign gekocht. Afleiding genoeg gehad vandaag. hoop dat ze zich vannacht rustig houden. Maar je weet ook dat dit niet de garantie voor een goede nacht is. Toch ga ik ervoor.

      Like

Reacties zijn gesloten.