Bewegen en nog veel meer

Bewegen kan altijd en overal

6WMB Bloemen – bloesem

17 reacties

Het 6 woorden verhaal met beeld is een idee van Marion Driessen

P1000367-002

Een narcis(t) om van te houden

Soms heb je een voorgevoel of is het een voor de hand liggend onderwerp voor het 6 woorden verhaal? Vandaag hebben we de 13 km. tocht voor de 2-daagse voorgelopen en terwijl ik deze narcissen stond te fotograferen dacht ik ‘stel je voor dat Marion het 6 woorden verhaal over bloemen wil hebben dan heb ik wel een idee’
Toeval bestaat niet, toch?

Auteur: AnneMarie

Bewegen loopt als een rode draad door mijn leven. Stil zitten is lastig en dus eigenlijk geen optie. Bewegen moet, kan altijd en overal.

17 thoughts on “6WMB Bloemen – bloesem

  1. Van sommige narcis(t)sen blijf je ook houden 💛

    Liked by 1 persoon

  2. Goed gevonden, maar pijnlijke zaak. De liefde voor mijn narcistische vader is na 55 jaar volledig verdwenen. Ik zou het vreselijk vinden mocht ik iets van dat narcisme in één van mijn kinderen terug vinden.

    Liked by 1 persoon

  3. Pingback: Zeswoordverhaal: Bloemen/bloesem – DOLDRIEST

  4. Anne Marie, wat moedig van jou om dit zeswoordenverhaal met ons te delen. Mijn respect!

    Like

  5. Hiermee raak me je AnneMarie… want inderdaad ik hou ook van een narcist, onvoorwaardelijk al is het soms nog zo verschrikkelijk moeilijk.

    Liked by 1 persoon

  6. Dit is een intens verhaal in zes woorden, een verhaal waar verdriet en onmacht achter schuilt. Heel sterk!

    Like

Geef een reactie

