Bewegen en nog veel meer

Bewegen kan altijd en overal

Ziek geweest

11 reacties

Ziek geweest

Mooie gesprekken
Vermoeiende gesprekken
Gesprekken met zorg

Vingers blauw getypt
Appjes, mailtjes en smsjes
Veel telefoontjes

Kaarten en bloemen
Bezoekjes in overvloed
Koffie met een koek

Op de voet gevolgd
Goede wensen en advies
Actie in Blogland

Verwennerij thuis
Lekkernijen en aandacht
Ruimte voor herstel

Ik mag weer verder
Fijn dat jullie er waren
Een ieder, bedankt

DSC_0473

Auteur: AnneMarie

Bewegen loopt als een rode draad door mijn leven. Stil zitten is lastig en dus eigenlijk geen optie. Bewegen moet, kan altijd en overal.

11 thoughts on “Ziek geweest

  1. Wat lief. Ik wens je een mooie, zonnige wandeling toe het komend weekend! Lieve groet β˜‰

    Liked by 1 persoon

  2. Ga je morgen wel een stukkies lopen ???

    Liked by 1 persoon

  3. wauw bewondering, ik ga morgen ook weer rustig op stap…

    Liked by 1 persoon

  4. Het was mij ontgaan en zag het pas toen je alweer gewandeld had, maar het is een feit, in logland is er nooit gebrek aan medeleven, ondanks dat sommige mensen er nogal negatief over denken. Ik kan nu nog hoogstens een voorspoedig herstel wensen;-)

    Liked by 1 persoon

    • Dank je wel. Geeft niets dat je het niet gezien hebt. Ik zie (helaas) ook niet alles. Zou het wel willen maar dat lukt gewoon niet. Er is nog meer te doen en zeker als ik weer ga wandelen en trainen. Dan blijft er weinig tijd over om te bloggen en reageer ik ook minder. En het klopt, er is veel medeleven in Blogland. Heel bijzonder.

      Like

Geef een reactie

