Bewegen en nog veel meer

Bewegen kan altijd en overal

ZOZ, Walking on sunshine

33 reacties

ZOZ is een idee van Marja, kijk voor meer zwijmels bij rammelaars2.blogspot.nl

Het belooft volgende week mooi weer te worden. Heet zelfs. Of we daar als 4-daagse wandelaar allemaal blij mee zijn is de vraag maar het ziet er in ieder geval een stuk gezelliger uit dan bij regen.

Voor wie nog niet in de stemming is even een lekker ritme ertegenaan. De stemming komt dan vanzelf.

Voor wie gaat wandelen, veel succes, houdt het hoofd koel en keep on smiling.

Voor diegene die het op TV gaan volgen, veel kijkplezier.

 

Auteur: AnneMarie

Bewegen loopt als een rode draad door mijn leven. Stil zitten is lastig en dus eigenlijk geen optie. Bewegen moet, kan altijd en overal.

33 thoughts on “ZOZ, Walking on sunshine

  1. Ik wandel niet mee hoor, ik dans liever op deze muziek 😉

    Ik zal uiteraard wel aan je denken en ik wens je alvast heel veel plezier, veilige en ongewonde kilometers….

    Het weer… dat hoeft voor mij dan ook niet maar ja dat komt zoals het komt en we moeten het ermee doen….

    LIefs en fijn weekend

    Liked by 1 persoon

  2. Zalig nummer. Ik wens je enorm veel succes en zal aan jullie allemaal denken.

    Liked by 1 persoon

  3. Dan kom je woensdag a.s. al vroeg vlak bij me langs. Da wordt ik al vroeger wakker geschud door de trommels en gezang:-)
    Ik wens je veel wandelplezier.

    Fijn weekend

    Liked by 1 persoon

  4. Fijn dat je gezondheid in ieder geval toelaat dat je van start gaat. ja natuurlijk volg ik het op TV , altijd al gedaan maar zéker nadat ik hem 9 jaar geleden zelf gelopen heb. Ik hoorde al de eerste dag route omgelegd is om minder kwetsbaar te zijn bij warmte. Heel diep van binnen wil nog één keer meelopen, dat kruisje is zó kaal zonder kroontje. Als evenement is het geweldig om mee te maken maar om te wandelen is het eigenlijk een verschrikking tussen al die duizenden mensen
    Heel veel succes en ik hoop dat het niet ál te warm wordt.

    Liked by 1 persoon

  5. Ik geniet met al de wandelaars mee via de tv. Elk jaar weer denk ik dan: zo jammer dat ik dat allemaal niet mee kan maken. Wens jouw veel wandelplezier, al dan niet met zon.

    Liked by 1 persoon

  6. Oeh! Succes! Ik hoop dat het weer meevalt!

    Liked by 1 persoon

  7. In mijn herinnering is het altijd tropisch die week. Maar dat zal wel niet kloppen. En hoop voor de wandelaars dat het meevalt en jullie vooral veel plezier hebben met elkaar.
    Heerlijke muziekkeus!

    Liked by 1 persoon

  8. Niet echt mijn muziekje, maar ik ken het natuurlijk wel. Succes met de 4-daagse. Ik heb met een paar familieleden, waar we op bezoek waren, ooit een stukje Via Gladiola meegelopen, omdat de beste manier was om te komen waar we wouden zijn… Schandalig… 😉

    Liked by 1 persoon

  9. Ik zag de voorspellingen en moest meteen aan je denken, enorm veel succes!

    Liked by 1 persoon

  10. Ja ik leef met je mee vandaag, vies benauwd weer, zelfs hier in de randstad dus bij jullie misschien nog veel erger. Hoop dat je het allemaal kunt bolwerken !

    Liked by 1 persoon

  11. Ik hoop dat je vandaag tussen die geweldige menigte je loopt dán natuurlijk op rozen….. blaren of niet!

    Liked by 1 persoon

  12. Prachtig wat jullie doen.
    Ik ben ook jarenlang aangesloten geweest bij een wandelclub, samen met mijn vrouw en onze twee kinderen.
    Na een jammerlijke echtscheiding, ben ik er mee gestopt, ik wandel nog wel veel maar niet meer op die manier.
    Ik krijg nu wel de stimulans, door Uw prachtige Blog om er terug mee te beginnen en me terug aan te sluiten bij een wandelclub.
    Bedankt voor de stimulans
    Groetjes uit Tienen
    Theo Herbots

    Like

Geef een reactie

