Golfslag

 

Een

Golf van

Verwondering sloeg toe

Omhuld met mist en

Avondrood

 

Deze foto is laat in de namiddag gemaakt. Veel later dan we gewend zijn liepen we nog over het ‘Heelsumse Veld’
Aangekomen op 7e hole waanden wij ons in een ander land. Welk land was onduidelijk maar de Pro (golfleraar) vloog ons in luttele seconden naar Schotland.
Ademloos keken wij de verte in en waren blij met dit natuurschoon zo dicht bij huis.

(Na aanleiding van een aantal reacties op deze foto als sitefoto)

 

24 gedachten over “Golfslag

  1. M’n eerste reactie was, M’n camera, waar heb ik mijn camera. Maar ja die lag thuis. Deze is met de telefoon gemaakt. Toch een foto kunnen maken, gelukkig.

    Like

    1. Goedemorgen
      Ik denk dat het goed gaat komen. As zaterdag nog een keer een tochtje lopen van 20 km. En dan durf ik het te zeggen ik het te zeggen Dat het goed gaat.
      Ga er na zaterdag over bloggen, wil eerst zeker zijn van mijn zaak maar het lijkt goed te komen.
      Dank je wel.
      Nu ramen er zemen. Zij knap slordig geworden van de storm.

      Geliked door 1 persoon

Reacties zijn gesloten.