Bewegen en nog veel meer

Bewegen kan altijd en overal

6WMB – Reizen

12 reacties

Het 6 woorden verhaal met beeld is een idee van Marion Driessen

DSC_1574

Slaap altijd in mijn eigen bed

De opdracht van deze week was: Maak een verhaal in 6 woorden over reizen.

Sommige mensen nemen het eigen kussen mee als ze op reis gaan.
Deze mijnheer gaat met zijn hele bed op reis.

Auteur: AnneMarie

Bewegen loopt als een rode draad door mijn leven. Stil zitten is lastig en dus eigenlijk geen optie. Bewegen moet, kan altijd en overal.

12 thoughts on “6WMB – Reizen

  1. Ja, dat kan natuurlijk ook 😉 😀
    Leuk gevonden!

    Liked by 1 persoon

  2. 😉 grappig….. en je tekst komt aardig overeen hoor… op een paar nachten per jaar na als ik met mijn schoonmeisje ff weg ben

    Liked by 1 persoon

  3. Wat een leuke foto,volgens mij zijn het zelfs 3 bedden.Soort bezorgdienst.

    Liked by 1 persoon

  4. Pingback: Zeswoordverhaal: Reizen – DOLDRIEST

  5. Haha, een grappig reisverhaal, AnneMarie! Kostelijke foto.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

