Tattoo Boy

Een Tattoo Boy in heet Londen
Dacht beslist dat wij hem mooi vonden
Hij bleef daar maar staan
Keek uit over de laan
Of we hem wel goed zien konden

Na een uur dwalen stond hij daar nog
Wat moest hij op die knieën daar toch
Zocht hij een vrouwmens
Zijn ultieme wens
Of leden wij aan gezichtsbedrog

Maar nee hij vond zichzelf gewoon mooi
Stond daar uitgedost en in de plooi
Ieder mocht hem zien
Kijk jij soms misschien
Dit was hij, met persoonlijke tooi

Kijk voor meer limericks op zondag bij Melodymusic.nl

9 gedachten over “Tattoo Boy

  1. mogge AnneMarie
    ja wat MatroosBeek al schrijft , schitterend
    maar dan wel jou mooie schrijven , niet die beschilderde gozer hihi
    ik vroeg me al eens af , je foto bovenaan waar zou dat zijn
    geniet de dag

    Geliked door 1 persoon

  2. Men moet hier toch echt wel van hou-en
    daarbij de tattoer vertrouwen
    Ik vind het heel leuk
    maar van dit krijg ‘k jeuk
    ‘k Laat liever iets kleins op mij bouwen

    Dank je wel. mooie bijdrage.. al vind ik tattoes nog zo leuk, dit gaat mij ook veel te ver…

    Geliked door 1 persoon

  3. Zo tattoo zit wel hele over lijf heen. Het is heel erg in. Kijk maar naar de voetballers. Je ziet ook heel van. Moet wel van houden. Maar ik niet. Wel mooie foto van gemaakt.

    Like

Reacties zijn gesloten.