6 WMB, boeken

Zes woorden verhaal met beeld is een idee van Marion Driessen

DSC_0858

Een haat liefde verhouding met boeken

Lezen, ik doe het graag. Maar een boek lezen schiet er vaak bij in. Tijdschriften en het lezen van diverse blogs, daar kom ik wel aan toe. Doe ik even tussendoor, bij een kopje koffie of tijdens een pauze. De boeken moeten wachten tot de vakantie. Als ik echt niets anders kan. Verplicht ben stil te zitten, wachtend op een vliegtuig of trein. En natuurlijk tijdens het reizen in een vliegtuig of trein. Als we op de plek van bestemming zijn en een gesprek met onbekenden moeizaam gaat door het niet goed beheersen van de taal. Het lijf moe is van alle activiteiten overdag. Ja dan, dan kan ik boeken lezen. En dan lees ik er meestal ook veel. Maar altijd te weinig naar mijn zin. Maar ach ik lees, al is het onregelmatig en blijft mijn leeslijst overvol.

5 gedachten over “6 WMB, boeken

Reacties zijn gesloten.