L.O.Z. Kerstmarkt

Gisteren ging de vrouw met haar gezin naar Leusden
Iets waar ze zich al weken op verheugden
Aangekomen zagen ze al snel
Het is hier bijna de hel
Het zette een flinke domper op de feest vreugde

Zeker, alles was versierd het feest in volle gang
Langs het tentoon gestelde wandelen kon alleen onder dwang
Rijen dik liepen de mensen
Tuincentrum kon zich niet beter wensen
Het gezin wilde acuut weer weg, uit het gedrang

DSC_0139limerick op zondag is een idee van Melodymusic.nl kijk voor meer limericks op haar site.

25 gedachten over “L.O.Z. Kerstmarkt

  1. Leusden… aha oke…

    Ik had soortgelijke ervaringen in Denekamp op mijn verjaardag. Nou ga ik daar al vele jaren rond mijn verjaardag heen maar zo druk als dit jaar heb ik het er nog nooit mee gemaakt.

    Hartstikke goed voor het tuincentrum maar echt leuk is het niet hè?

    LIefs en bedankt voor je bijdrage.

    Geliked door 1 persoon

    1. Nee niet echt leuk. Je kon niet voed kijken. Opgestapelde karren die de mensen ervoor zetten om zelf rond te kunnen lopen. Te gek. En dan lopen wij ook nog met een rolstoel erdoor heen. Achteraf geen goed plan om zaterdag te gaan.

      Geliked door 1 persoon

  2. nu AnneMarie
    ik kan je dit zeggen , het is een pracht van een provincie
    ik liep van west tot over de oost grens , het veluwe zwerfpad voor een deel enz enz
    ik woon in het gooi op een 100 m van de westerhei , en ja soms trekt de zee , en geef ik er ook graag aan toe voor een wandeling over het strand , maar liever nog door de duinen

    slaap wel groet

    Geliked door 1 persoon

    1. Oh maar het gooi is ook mooi. Maar hier loop je niet snel tegen snelwegen en steden. Dorpen, bos en hei het is hier allemaal. Slaperige groet.

      Like

    1. Ja ik houd van lezen maar lees te veel andere dingen om ook nog boeken tem lezen. Zo af en toe koet er gewoon een boek gelezen worden omdat ik het graag wil lezen. Eigenlijk te weinig tijd.
      Jij/Jullie ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.

      Like

Reacties zijn gesloten.