15 gedachten over “Fotouitdaging: Natje – Droogje

  1. mogge AnneMarie
    mooi gevonden
    ik dacht eerst Mauk lijkt wel nat en z’n moeder niet
    maar hij heeft z’n natje en droogje bij haar dus

    ik had gister een mooie dag een lange ook , dus ik kwam gister avond niet meer toe aan de pc 😁 , een mooie wandeling van 26 km was het , had 1 buitje , maar verder heerlijk weer
    vandaag rustdag
    geniet de dag

    Geliked door 1 persoon

    1. Wat een eind heb je gelijk weer gelopen. Gelukkig maar een buitje en dat het nog niet echt koud is. Meestal droog je vanzelf weer op bij dit weer. De schoenen doen het dus ook goed. Niet ingelopen maar gelijk mee op stap gegaan?

      Geliked door 1 persoon

  2. die schoenen heb ik sinds de 10de juni en hebben al wat km gemaakt hoor 🙂
    ja ik sta versteld hoe het me af gaat dat lopen , maar kan een dag als vandaag ook goed gebruiken hoor
    ik liep in het woud van National park Veluwezoom en kon mooi ff schuilen onder de grote bomen , en het jack aantrekken , en die bevalt me ook goed , en wat je zegt , het was niet koud en samen met de wind zo weer droog

    Geliked door 1 persoon

  3. ja een pracht wandeling , en ik ben blij dat de foto’s dat laten zien
    er waren er twee die de spin niet wilden zien hihi
    ik was blij dat ik het zag 🙂
    die Lijster bleef zo mooi zitten op dat oude dag
    ja schitterende kunstwerken hé die beelden
    fijne avond groet

    Geliked door 1 persoon

  4. ja het 2de filmpje sluit mooi aan bij je blog 🙂
    inderdaad , hun gekwebbel was ver weg te horen
    klopt , als ik nog dichterbij zou wonen , zou ik ook vaker gaan hihi
    fijne avond groet

    Geliked door 1 persoon

Reacties zijn gesloten.